Witam. Zamówiłam u innej firmy szkło nad blatem kuchennym. szkło było montowane pod koniec lipca tego roku. dziś po raz pierwszy zrobiliśmy obiad po wprowadzeniu się. podczas końcówki gotowania usłyszałam trzask. rozsunelam garnki i zauważyłam pęknięcie u dołu. jest dla mnie dziwne bo szyba miała być hartowana, bynajmniej za taką zapłacilam .czy hartowane szkło tak się zachowuje, czy tak pęka Waszej stronie widziałam identyczne pęknięcie szkła niehartowanego, u Panstwa bylo to szkło gładkie bez rysunku u mnie jest grafika. czy lacobel może być z grafiką? prosze o odpowiedz i z góry dziękuję .z pozdrowieniami Sylwia
ODP. Dziękujemy za zapytanie. Z tego co widzimy ma Pani szkło niehartowane którego nie polecamy i nie stosujemy. Panel szklany szczególnie w bliskiej obecności kuchenki gazowej powinien być zahartowany. Szkło hartowane pęka w „drobny mak” i żeby zbić taką szybę trzeba działać celowo.
Proszę złożyć reklamację u firmy która wykonywała Pani ten panel. Warto również zachować dokument zakupu lub gwarancji. Taki dokument zawsze zostawiamy Klientowi po montażu.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.